Skola

Jo då var man tillbaka i skolan. Idag blev det en rätt okey uppvärmning var väl där i en timma max, lämnade in rapporten och fick den som vi ska opponerna på. Var och gymmade innan skolan bra jobbat emma (ja lite valborg åxå).
Sen efterskolan blev det en efter längtat latte på mc donalds med valborg. Kvällen har jag tillbringat på hemjtänsten. en lugnt kväll men blev en hel del prommerande å i måra blir de samma visa! Efter jobbet var jag hem till micke en sväng å fikade... inte träffat han på flera veckor nu.

Igår var jag ut till landet, var även upp till farmor å hälsade på! Lyckades även bränna en skiva där så nu kan jag lyssna på flera klassiker igen! Timglas bland annat!

I måra blir de skola/träna/jobba... en rätt vanlig dag i en emmas liv...´
Blir nog fika hos ida efter jobbet tror jag;)

Pratade med sebban idag, fick veta att han inte ska hit i påsk. Väldans synd:S Får väl träffa han till sommaren eller så! Saknar ju dej baby!

Vill även tala om att jag å jenny inte är osams.. vi är vänner;)  Hon har förlåtit mit svek! Eller ja nästan!

Adam fick mej att börja lyssna på en låt... jäkla adam;)  Kommer ett utklipp....

Someone call the doctor
Got a case of a love bi-polar
Stuck on a roller coaster
Can't get off this ride

You change your mind
Like a girl changes clothes

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right

Kommentarer
Postat av: valborg

va mysigt vi hade när vi fikade ;-)

2009-03-27 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0