Söndag

Ja vad har hänt idag? Jo kom på jobbet å blev kallad alkolist hus.. jag som inte drucikt på över en vecka.. men de var tydligen min parfym.. men klockan var ju 0705 så tack kära arbetskollegor;) Annars flöt dagen på bra på jobbbet..inte super spännande saker!

Efter jobbet drog jag på gymmet me lina körde hårt skulle jag vilja påstå...bra där! Tre gånger denna vecka;)
Sen var de en snabbis hos ida innan jag for hem hit.

Duschade blommorna igen, å lagade mat. Sen kom micke hit å käkade och hjälpte mej upp med vinglas hängarna TACK så mycket. Han hade även utdelning av mössor se bilder;) Ja sen kom lina ner å vi fikade och titta på film;)

I måra är de skola äntligen. Sen jobb igen.. får snart ett eget rum tror jag på jobbet;)

Lina me fin mössan;)Jag me linas mössa;)

Ja min nya tävling var de ja. Emelie vann ju första, bra jobbat där! Idag är de en lite nyare låt.. har som blivit lite kär i den;)

So on my own
I feel so all alone
Though I know it's true
I'm still in love with you

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag VET vilken låt de är..



CASCADA - Miracle





typisk emma låt =)

2009-03-29 @ 22:50:04
Postat av: Vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-30 @ 15:44:30
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

tack =)



ja vet faktiskt inte =)

2009-03-30 @ 21:12:15
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0