Torsdag kväll

Och Emma har tillbringat kvällen på hemtjänsten, gått rikgit bra måste jag säga. Ja de gick ju bra igår när jag jobbade åxå;)

I måra e jag ledig, ska på staden med idaho, ska köpa lite kläder och fixa inför kvällen, undra vilka som kommer jag.. hoppas ju på att Tommie med fru dyker upp men de märks väl.. lite sent å ringa nu anser jag som har hyfs i kroppen;)
Synd att drottningen av slinkeri ska praktisera och inte kan vara med och leka.  Hon var lite vrång över den där vackra bilden jag la ut på henne lite tidigare;) Blir iaf midda hos ida å sen får vi se vad som händer..;)

Ska jobba på sönda i valla;) Annars blir de nog mest lugnt på lörda får se vad jag hittar på! Har ju fått hem House box 3 nu så jag lär ju plöja lite sådana avsnitt så jenny kan börja titta;)


Emma e lite nöjd för hon lyckades ladda ner Takida å Score, så bra låt..har inte hört den på evigheter!  Lyssnat på den 50 gånger snart nu tror jag:S

I'm waiting for you to call but I got to do it myself, I wonder why
How can I be so insecure when I don't mind

When you looked at me and said; I think you're mine
I fell in love with you tonight

Kommentarer
Postat av: emelie

Nämen, var det något speciellt som skulle hända? :S

Du fyller ju inte år än.. Kramar

2009-03-06 @ 10:46:58
URL: http://emeliehaugen.blogg.se/
Postat av: valborg

inte bara jenny som vill se ...

2009-03-06 @ 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0