Working

Emma skulle ju vara ledig ikväll å fortsätta med vår städet.,,, men nej då, de blev en trejde kväll på jobbet! Å i måra börjar man sju igen så jag ska strax lägga mej så jag orkar upp igen!


Opponenet idag gick bra, tror jag;) Blir väl lite små grejer men de får ju alla!!

I måra efter jobbet e jag bjuden på middag hos tommie å elinor, ja adam å jag ska dit!;)
Annars blir de mest jobb ihelgen, ska som sagt städa klart lägenheten ser ut som jag vet inte vad nu.. möblerna är på fel ställen.. men måste vara så när de ska göras ordentligt. Tur att LIna kommer och styr upp det hela på lördag! haha! Min lilla städ tant de dära;)

Betalat räkningarna nu iaf..;)


SItter och skrattar åt bergs kommun nu, vem vill flytta till kommunen där barnen inte får slöjda eller laga mat? Bra reklam nu när de är på rixs nyheterna! Bara en tanke...

Har tömt min mobil på foton kan ju visa några;)

Alexa först ut, betydligt sötare när hon inte väcker mej!
Alexa, lite sötare än när hon väckte mej i söndags;)


Ne undra varför mina stolar är så håriga??

Är inne i ytterligare en klassiker period. ja klassiker som bara emma lyssnar på å ni stackars läsare får sta ut med alla citat så här kommer ytterligare ett!

Oh Romeo, where do you have your Juliet now?
Oh Romeo, where do you have your girlfriend now?

Kommentarer
Postat av: emelie

shebang :P.. haha.. tänker bara på filmen med eva o adam då :)

2009-03-26 @ 23:42:25
URL: http://emeliehaugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0