BINGO!

Jenny : Men maria om du får en femma nu så har du bingo"
BIngo utropparen : Fem, en femma
Maria: OJ ja tror ja har bingo!
Valborg: Ska ja tuta?
Maria : Kankse  ja vet inte....tror de e fel

var en jäkla tur att valborg hann tuta för vi blev 3000 kronor rikare;) haha vilken kväll flickor! Jenny gapa å skrek, å stackars Theres fattade inget när vi ringde! Men Muffins å godis blev de!

En viss Emma har vart lite nere idag, men tror de börjar bli bättre igen.. fick ju kina mat;)
Tur man har så bra vänner som jag har!  Ett liv utan mina pojkar vore för hemsk! Saknar dock både S & J....



På freda åker vi;) Stockholm här kommer vi!

Kommentarer
Postat av: valborg

haha ja det var ju exakt så det var :-)

hoppas jag livar upp dig lite också trots att jag inte är pojke.... J ?

2009-05-26 @ 19:35:49
Postat av: Therese

Hahaha, nä jag fattade inget när Valborg ringde...

Men så är man ju blond oxå...

2009-05-30 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0