Maj

Maj går snabbt måste ja säga, snart är de ELitlopp... ska bli kul att åka iväg lite (igen)

Ihelgen har jag hunnit med en hel del måste ja säga! I fredags var de först skola å en snabb vila på eftermiddagen innan de blev midda i Torvalla hemma hos Elinor, vi käkade å pratade lite! Hade iaf jätte kul! Sen drog vi iväg på berners på deras after work. ja emma hamnar på konstiga platser men kul var de! Sen blev de G3 en vända innan de blev cook å the rock. träffade jenny å björn där åxå! Blev rätt rund under fötterna innan vi väl var hemma igen! Sprang på rätt många från klassen under kvällen åxå!

Sen lördagsen sov ja till halv två tror ja... innan de blev brunflo en snabbis innan ja skulle till stan igen å kika på finalen! var i staden hos jenny & Rasmus! Björn, valborg, alla flick kusiner från sandins å jag å erik var där... emma nykter dock!
Innan alla hade tjorvat klart å emma kunde sova var klockan närmare 3... men de var en pigg Emma som vaknade sju för att upp å jobba! Efter jobbet drog jag till stackris en snabbis innan de blev kalas hos ida! Alexa fyllde ju ett! (Eller de e idag hon fyller så jag ska dit ikväll åxå).

Sen lagade Emma en massa mat å titta på film på sönda kväll. tog de bara lugnt!
I måra blir de Jobb IGEN!!

Idag har de var skola hela dagen, har lärt oss lite om barn....

Folk tror nog vi e galna, å lite är vi nog de! Men kul har vi eller hur flickor?

Kommer lite foton av varierad sort:

Jag & Sara äter lunch på skolan! Jenny på SkolanMaria Vallan på fest;)Kusin Sara i LördagsMorbror Björn!


Kommentarer
Postat av: valborg

Galna var ordet :-)

men grymt kul det är vad det är :-)

2009-05-18 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0