Nykter Helg

Skulle de vara för Emma men de gick ju så dära... tänkte ha en lugn lördag kväll hemma i stackris. Men Elinor hade kokat i hop annat så vi hamnade nog i stan å tittade på bilar å lite folk! Hade de väldans trevligt iaf! Såg å pratade me flera man inte sett på länge... sov som en klubbad säl sen för jag hade sju missade samtal när jag vaknade.. illa Holmberg!

Nu sitter jag hemma i stackris, mitt hem för de närmaste dagarna, mor å far flög till Egypten i morse så nu är de bara jag å brodern hemma. Men de går nog bra de med. Vilket väder vi har, härligt med sommar! Ska åka till frösön å arbeta lite sen ikväll!

Trodde inte du var sån men tydligen, jenny sätt på lönnmördar kläderna, för nu har jag gett upp!

Annars har de vart en vanlig vecka i Emmas & Valborgs liv.. haha ja för ni har väl inte missat att vi lever tillsammans? tränar handlar å samåker bil? Ja för att inte prata om våra dejter på Österängs parken sena lördakvällar!

I morgon ska de bli bil bingo me flickorna från klassen ska bli riktigt skoj! Får väl se vilka de blir med...jag vallan jenny maria X 2;)

Snart blir de Elitlopp. ska bli så kul att komma iväg från den här staden en stund!

Sitter å lyssnar på lite gamla godningar, jumper bland annat!

Om du vill bli min vän, jag bli din
Jag tror nog våra vägar kan passas in
Det är inte mycket alls jag begär
Du får vara dej själv, jag lovar och svär

Kommentarer
Postat av: Anonym

love it :-)

och glöm inte att vi köper underkläder också....

2009-05-25 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0