This Helg

Har vart mycket trevlig, fredagen tillbringades på bio med valborg och jenny! Såg på "Män som hatar kvinnor" rätt läskig även om man skulle kunna diskutera valet av skådisar lite.. men micke nyqvist e ju sexig så de gjorde inget att han var med! Men en bra film var de även om emma gapa å kommenterade en del men så är de att gå på bio me mej;)
Sen efter filmen hamnade vi hos jenny en "stund" väldigt passande eftersom emma skulle börja jobba 7... men de gick bra kom upp!

Jobbade 7-22 på lördagen, hela dagen me Sandra! Var riktigt trevligt!;) Sen efter jobbet plockade jag upp jenny å rasmus på staden och for till Brunflot där de blev pina colada och emmas blåbär/hallon drink.. haha riktigt nice:) Sen for vi in till staden världens bästa lina körde! TACK så mycket! Sen satt vi hos jenny å dit kom erik sen;)  Ni får ju se lite bilder då!

Jag å Jenny hos mej;)Rasmus...Vår Driver;)jag på väg till staden!Erik & RasmusVackra Drottning Slinkan!Inga Kommentarer!

Sen Söndagen blev rätt lugn, sväng på stan å sen blev de Hockey;) Månaden var man ledig, hälsade på en massa folk! Först var Valborg med dotter här å fikade. Sen for jag till Ida titta på film;) Hann även men en vända till Emelie H å titta hur de var med henne. innan jag gick upp till pojkarna i torvalla...;)

Tommie & ErikTommie på en månda

Annars har veckan vart lugn... skola å lite jobb! 
På freda blir de nog lite party;)


"Det Omöjliga har då fan Hänt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0