Torsdag kväll

Och Emma har vart ute i Stackris å lekt saddist! Har gett både min mor bror å syster har fått en spruta nu, de gick rätt bra! Om ja får säga de själv!

Har iaf en lång ledig helg nu från skolan. ledig till tisdag. Men på lördag blir de en liten nätt dag på hemtjänsten 7-22...

Annars vet ja inte vad de blir ihelgen, i måra ska ja träna å sen blir de staden me adam å ida som de verkar! Får se vad de blir på kvällen.. har lite bilder som skall läggas ut iaf... lite från skolan å sen från ikväll;)

Maria & ValborgEn söt ValborgMitt Och nummer 2!Elsa blöder, efter mitt våld...Syster Elsa;)Ricto är snäll...:SRebecca var me å lekte.Syskonen Holmberg!


Så drömmer ja lite till...

Kommentarer
Postat av: maria

Nu har jag kollat in din blogg. kul med mycket bilder. Ska försöka lägga ut mer på min också. Snygg tårta!!!

2009-05-08 @ 20:20:14
Postat av: Sara

Gillar barskåpet ;)

2009-05-11 @ 12:11:51
URL: http://vintertrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0