Here You Come Agen

Så känns de;)

Men annars e emma rätt vrång just nu, nån kulig person har klottrat på min lägenhets dörr... moget gjort! Så nu har ja gjort min första polis änmälan... jo då, var en trevlig kvinna jag fick samtala med! Lär ju inte hända någe mer av anmälan,, men endå! Tycker iaf dom kan komma å tvätta bort de snart, men de kunde ta tre dagar! JIPPI!

Känns som de e dax å gå vidare me allt nu, eller gå tillbaka...;)

Hitta ju en bra artist i Danmark, Medina heter hon! Tror jon kommer slå här hemma snart med!

We are at the end no more stupid lies
I'm better off without you here by my side

So no there is no longer you and I - you and I


Kommentarer
Postat av: valborg

jag säger bara en sak ...en del har kortslutning både här och där

2009-11-12 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0