Snart Helg

Jo nu  ede snart helg i mitt liv, kanske i någons fler vad vet jag?

Ikväll har jag vart hemma bara.. själv.. första kvällen sen ja kom hem från Danmark, så ofta händer de! Rätt skönt faktiskt, började titta på nån film men nja får se om ja ser klart den!

I måra e de skola först nån timme, sen tror ja de blir gym innan jag åker hem! Sen ska ja fixa mat åt min blonda vännina från Hara, sen blir de staden mot olika äventyr!

Annars blir de mest jobb ihelgen som de verkar. kan vara trevligt har inte jobbat på snart två månader.. de ni!!!!!

Less man blir på sej själv ibland... hm... stänga av? Ja tack!

Väntar bara på att mina tomater ska växa klart på farmville så ska de sovas!

 


1000 dagar byggde vi båten....?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0