Times goes

Å här e jag. Hade en jätte rolig kväll ute i fredags, de lilla vi minns eller hur de nu var. Sen var de frösöns gator som gällde både lörda å sönda.. å på lördagen hann ja ju även me ett stopp hos micke;) Film e ju inte fel.

Iveckan har ja inte gjort så mycket, jo bilen har gått sönder IGEN, så sen i måndags e man naken igen. Sitter och hoppas den blir färdig ihelgen, känndes lagom kul å vara helt isolerad en freda kväll! Annars blir de jobb lörda å sönda.. lockande!

Tror de flesta av mina vänner är söder ut... ja iaf tre av dem, hoppas ni får de roligt! Tänk inte på mej som sitter här i mörkret och äter kladdkaka (Emma har ju bakat ikväll).

Pratade nyss me min älskade bastian bus, jag gav han tydligen 40 min exstra, de va inte dåligt av mej de!

Har iaf ett tillkänna givande.. jag e galen! Inte frisk alls... men de vet ni alla... trodde de va bättre nu men nej då!


Stora planer för de som kommas skall.. ;) Åter till filmen nu!



There are many things that I would like to say to you
But I don't know how

I said maybe
You're gonna be the one that saves me


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla het :)

2009-12-25 @ 07:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0