Lördag kväll i Stackris

De har jag nu... skönt att ta de lite lugnt. Kollar på film i soffan.

Hade de trevligt igår, umgicks å så. Däremot kom aldrig kameran fram så några foton att njuta av går icke för sej!

Har nästan packat klart nu, min stora gröna väska är inte så stor nu har ja insett, den e bara grön;)
Tur de inte är ett Uland man ska åka till, de mesta går ju att köpa därnere! Börjar bli nära nu, på gott å ont!

Rebecca var å hämtade min son idag, så nu är jag barnlös.. väldans tyst i lägenheten blir de! Men tack rebecca!


Å jag hade rätt. Mina fötter är döende, ont gör de! Å tack till Tommie för skjusen hem idag! Kommer sakna mina vänner!



"Så drömmer ja lite till"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0