En Bit på Vägen

Ja de kan man mycket väl säga;) Men Emma e glad!

Har iaf fått mitt boende fixat i Danmark nu. Ska boka biljetten på fredag, ska bara fixa lite på skolan. Men måndagen den femte bär de av mot södrare grader. Kommer sakna er! Men jag kommer snart tillbaka. och jag kommer få internet där nere, så bloggen lär updateras!

Tackar Maria & Maria för lunchen idag!;)

Har ju lite separations ångest åxå nu. Är själv igen. Min sambo har flyttat... men skönt är de å lite tyst!

Helgen var rolig iaf! Tack alla ni som förgyllde den;) Köpte lite roliga saker på Ikea. nya fina sängkläder å blommor;)

Var å träna idag. Emma e duktig...;) Har redan ont... hm.. undra;)


Midda å mys me ida i morgon.

"Men jag sa nej, jag är inte gay. Bara med DEJ är de helt okey"


Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha, Emma har inte du lärt dig att man inte ska hålla på med avancerade saker, där man måste hålla i sig och emot!! ;)



hahhaha =)

2009-09-16 @ 21:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0