Last

day on the praktik var to day... nu är de någon dags  vila innan de bär av till danmark.. kan inte förstå de ännu. helt sjukt! Undra om och vad man kommer sakna.. har mina aningar:P

Ihelgen har de blivit mest praktik, i fredags titta jag in hos sandra efter praktiken. Sen lördgaden praktiserades de på sen blev de en sväng på hemtjänsten..

sen var de ju tänkt de skulle bli film hos sandra..mm.. de sket sej IGEN! Blev krogen.. G3.. träffade lite folk ja ville träffa å några jag hade klarat mej utan! Men dansade lite iaf. Sen träffade jag världens bästa Jon så jag e nöjd! Kan dock erkänna att de inte e lika kul att gå ut nykter. men jäkligt skönt att kunna ta bilen hem!

Idag var de praktik. sista dagen. å i måra är de arbete på hemtjänsten som gäller!

Ne lite sömn nu.. har sovit lite de sista tre nätterna å de verkar inte bli bättre denna heller.. men jag e nöjd!



"Bara med dej är de okey"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0