Värdelös

på å blogga e emma... fast sist hade jag ju bloggat ett jätte fint inlägg. men de fösvann.. sa typ att jag kommit hem från oslo å att jag har ny dator så jag e räddad.

Är skönt å va hemma iaf, våren har börja komma på alvar. Var ute å gick ikväll hittade tussilago. man e ju som ett barn, springer i dikena å plockar blommor. Men de bjuder jag på!

Sista prakiken har börjar, vilka tidiga morgnar annars är allt bra. Spinger omkring å gör en massa hyss. Sticker folk och så vidare. Men varför ska man lägga ner energi, jag vill ju hitta ett jobb! varför plugga när man inte får någe för de. Ska fixa till lite saker på uppsatsen sen ska den väl vara okey...

Ska bli så skönt att vara ledig en helg, känns som jag behöver det. Sova lite, å bara ta de lungt. Å kanske hinna med lite bus, vi får se vad som hinns med.

Sen e jag sur just nu för ja hade "hittat" en sak på internet som ja ville se... mmm då jäklar var den dubbad till jag vet intevadförspråk.... så nu måste ja vänta till jag har hittat nån på rätt språk!

Vårkänslorna börjar komma mer å mer, de e ju mysigt
"Vad är de för dag idag, vad är de för dag idag, de e ingen vanlig dag för om 12 dagar är de emmas födelsedag hurra hurra hurra";)

Ser fram emot alla saker som ska ske framöver, resor, sol å examen!!!!!


"Gör mig lycklig nu"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0