Våren

Har kommit, har hittat blommor och min fader har bytt mina däck. Satt ute i kortärmat idag. hann även men en stund med min favorit jon! Innan jag åkte hem igen från Stackris. Snart blir de ballar av stål och en kopp te innan jag ska försöka sova, praktik tidigt igen:S men så är de!

Fortfarande inget jobb.. men tretton tusen tillbaka på skatten, alltid någe! hittade lite bilder från förr.. haha måste bara dela me mej!



ja de va tider de där... när man nyss gått ut/skulle gå ut nian;)


Fast man ska ju inte leva i de förflutna, kan säga att jag trivs bra i nuet åxå!


Oh, you know he told me
"Shake it, don't brake it, it took too damn long to make it."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0