Jäkla Lärare

Och inte kunna räkna, tentan var på hur man forskar, men tydligen ingår de inte att kunna räkna när man är forskare. Flera tentor hade dom nämligen räknat fel på, först var jag underkännd men sen när dom räknade igen var jag klart godkännd... de var inte bara min tenta som var på de viset... men sveriges forskning känns trygg.

Men C uppsatsen är på väg iaf, har kommit en bit nu. Sen verkar de som om jag har fått jobb hurmycketsomhellst... får väl lösas på någe vis, skolan måste gå först iaf!

Men om nån e intresserad i AAT eller EAT så kan jag informera en del!

Fick just veta att Bastian Bus Råbandsknop kommer hit i helgen & då blir Emma delajla glad! jäklar vad glad ja blev nu!!!



My heart is taking over
The world is flashing by
Higher higher higher
I will follow wherever it might take us
Chasing through the sky



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0