Pilutta dej, pilutta dej

För vi har sett madickens pappa live.. haha pilutta visan var inte igår! Men vi såg iaf skådisen på stan det ryktas att han ska spela in me "Clooney" men han var då inte med madickens pappa på stan...


Ja vad har denna helg innehållit då är frågan? I torsdags kväll landade man på Plaza en stund innan jag och sambon åkte hem... fredagen var de först afterwork på plaza med trevliga jobbet! Innan de blev lite party hos ida innan de åter igen blev plaza... tror jag fått min dos av de stället på rätt länge nu! Tror de blir en lugn period framöver.. te film å lite sånt kanske?

Jag och Marielle håller på å planerar lite frilufs aktiviteter.. vi får väl se hur väl dessa genomförs...jag vill ju göra en tur till jamtli snart åxå. får väl se hur de blir med de....

Idag har jag bakat semlor med viss assistans;) Blev rätt bra, fick iaf godkännt av marielle.

Min kära son har blivit modern, han ligger på spikmatta... hoppas adam ser den;)



Lite bilder sen gårdagen åxå:



Så att han inte är nån rambo,
och därför saknar sambo än idag,
ja, då är det nog så att en kille kan va,
alldeles åt skogen för bra.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Magnus Uggla :D:D:D:D:D dumma flickor dom söker.. na na na na na ;)

2010-01-31 @ 21:33:14
URL: http://celinesmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0