Dax igen

för lite olika road trips för emma, skönt att komma bort lite igen, även om vissa saker e tråkiga å vara utan..
ihelgen e de hemligt updrag, kommer berätta allt sen;) Men sen nästa helg bär de av till Oslo tillsammans me maria åkersork, två veckors intensiv utbildning å lite skoj hoppas jag de åxå blir.

Hur är de med Griffin kanske ni undrar, ja de undrar jag med... han äter fortfarande inte själv. så de e bara att sprutmata han hela tiden,, idag har jag väl hunnit me fem eller sex vändor redan... men i morgon är sista dagen med antibiotika iaf, så något mindre att tänka på. Just nu ligger han i resväskan och sover (som vanligt) när den e framme....

Marielle har kidnappat filmen jag ville se idag, har inget å göra just nu, har redan städad och bakat (någon gräns för hur duktig man är har även jag)... så nu får jag se vad ja ska roa mej med!

Uppsatsen börjar bli klar, ska ha handledning i morgon igen,, får väl se vad farbror Frej har att säga denna gång...  inte fullt nöjd med handledarens jobb kan jag ju säga...



"Kom i natt, kom Romeo"

Yesterdays flowers
They don't mean much now
(Flowers they don't mean a thing)
You treated her just like dirt
And now it's too late
So look at you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0