Mot Norska Huvudstaden!

I måra åker Emma & Maria.. blir spännande, vet inte vart vi ska bo eller något, men väskan är packad hoppas jag, kläder, pass, kamera, datorn, sminket å sånt.. fast denna resa känns tryggare och lite tråkigare än danmark resan, nu har man ju sällskap och man ska inte vara i nån nära patient omvårdnad.. men hoppas de blir en upplevelse, har ju knappt vart i norge tidigare bra å käcka läget ifall man ska jobba där sen!!!

Har iaf vart å kikat på lassa vart man ska hålla till efter oslo.. känns bökigt att jobba på sjukhus.. byta om å ha sej.. ne tacka vet jag hemtjänsten och psyk...testade mej iaf för MRSA igen..så nu får ja nog jobba! Konstigt egentligen att inte kommunen efterfrågat de.. men sånt verkar inte lika nödvändigt där!

C upsatsen e väl klar nu, om inte farbror frej ändrar sig IGEN... tokig på den där token!
Må väl offeciellt tacka min kusin Jenny som stått ut me mina sena ankomster och sjuka barn........ så TACK!

Men hoppas jag kan blogg fortlöpande under veckorna som kommer.. de borde gå! Ska försöka fota lite åxå!

Kommer sakna er, ni vet nog vilka ni är! Har iaf fått säga adjö till ida å jenny å sandra! hann me de flesta. å sen var doktorn här nyss! men ida krya på dej nu, dra inte på dej någe mer skit nu!


"Please mr. postman kom med ett kort, ge mig Gyllene Tider"


Men när du frågar mig vad sanning e'
Om jag sagt dig sanningen
Så vet jag inte för den ändrar sig och ändrar sig igen


haha vackert!sommar,, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0