Norge!

E på plats i norge, allt bara bra! Har skrivit en lång dagbok samma som i danmark men den kommer nær jag har internet på min dator igen.. detta tanget bort fungerar inte så bra me mitt språk! haha fast man førstår nog de mesta som jag skriver! Vi bor uppe på ett berg åxå....

Saker jag har gjort
Blivit inlåst i en spårvagn
Atit hamburgare
Sovit dålig
Skrattat en massa
Drucikt lite vin & konstiga saker (inget grønt dock)
Pluggat & lyssnat på olika førelasningar
Tittat på statyer

så klart kommer de en massa bilder sen åxå!



"Om alla andra var som vi
Så skulle det inte bli den sorts magi
Vi byggt ihop, som gränsar till mani"


Kommentarer
Postat av: jag..

Glømde sæga att maria å de andra svenskarna left me alone i oslo...

2010-03-16 @ 17:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0