22 april

Å Emmas födelsedag! Har ni tänkt på att mitt personnummer är delbart i sig själv. lite coolt va? 880422... 88/4 är 22 ocksåvidare:P  Inte många som har det så!

Mariella har vart här å ätit födelsedags frukost med mig, tack för presenten:P Nu jäklar skadet putsas!

Nu väntar jag bara på att Olle ska komma från jobbet så vi kan dra till Stackris å börja kalaset!
annars har jag hiitls sökt ett jobb idag, så håll tummarna!

Hoppas på en bra dag, för sen börjar jag arbetet igen, fyra dagar irad! Men nu gnäller vi inte, är glad jag har ett jobb att gå till:P

"It's yo birthday, so I know you want to ride out
Even if we only go to my house
Sip mo-eezy as we sit upon my couch
Feels good, but I know you want to cry out
You say u want passion, I think you found it
Get ready for action, don't be astounded
We switching positions, you feel so rounded
Tell me where you want your gift, girl

Girl you know I-I-I, Girl you know I-I-I
I been feenin
Wake up in the late night
Been dreamin about your loving, girl
Girl you know I-I-I, Girl you know I-I-I
Don't need candles and cake
Just need your body to make...
Birthday sex... Birthday sex oohoohoohooh
(It's the best day of the year girl)"

Kommentarer
Postat av: Gnildron

Hade litet dålig pejl på exakt när din födelsedag var, man är ju så bortskämd att få all information via facebook :P But here goes anyway



HIPP HIPP OCH TUSEN HURRA!!!

JA MÅ DU FÖRSTÅS OCKSÅ LEVA

MÅ DU I GLÄDJERUSET SNURRA

OCH PÅ GREKISKT VIS SEN VEVA



GLÖM EJ ATT HA DEN STORA ÄRA

ATT DU FÖR EVIGT ÄR VÅR KÄRA

RESPEKTERA NUMMER TJUGOTRE

MED MÅNGEN BUBBEL SAMT KARRÉ



TY NÄR EN VÄN SKA FYLLA ÅR

DÅ FÅR HON SÅ LOV ATT SE PÅ

NÄR JAG FÄLLER DUSSIN TÅR

I EUFORI SOM DU VÄL FÖRSTÅ



BABY



2011-04-24 @ 23:05:56
URL: http://gnildron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott snygging

2011-05-09 @ 06:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0