April april

Månaden när alla, ja nästan iaf fyller år. Igår fyllde en av favoriterna Jon år, grattis igen!
Å på fredag är de min tur, ja min och farfars, de e värdelöst att fylla på samma dag som någon i familjen gör, så är de bara. Fast iår fyller han inte jämnt men vi får väl se hur de går.... :P

Idag är de bio med vårdförbundet som gäller tillsammans med favorit kusinen Jenny, man ska utnytta förbundet så mycket det bara går. För de e inte billigt att vara med.

Annars ihelgen har det inte hänt så mycket, fått sommardäcken på bilen. Å igår var de en road trip till gärdsta som gällde, alltid lika kul att åka dit.

:P

Kommentarer
Postat av: Valborg

Va e de för dag idag va e de för dag idag jo idag är det en vanlig dag men snart är det emmas födelsedag hurra hurra hurra....

2011-04-20 @ 04:38:11
Postat av: Valborg

Så tänkte jag bara säga att jag har också sommardäck på min bil ;-)

2011-04-20 @ 04:38:59
Postat av: Anonym

Fan vad snygg du är :)

2011-04-22 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0