Trött..

ja eller tröttare än vanligt.. kanske fortfarande sitter i att jag har jobbat så mycket. igår var de ett sånt där härligt 06:45 till 21:30 pass, blev bara trettio minuters rast.  Tom i huvudet var jag iaf... inge roligt de dära.

Idag har de skrivit tentamen, så nu e jag trött för de åxå.. vi får väl hålla tummarna att det går vägen, känns ovsisst men och andra sidan får jag skylla mig själv när jag inte pluggade något.
Carro frågade om vi skulle simma idag, men jag orkar inget alls ikväll... skulle behövt diska och dammsuga.. men de får bli i morgon! Nu tycker jag olle kan komma hem och se på film med mig!

I morgon ska jag jobba, ska vara på valla. Min gamla arbetsplats, känns lite halv konstigt att komma dit. Fast tur de är snäll personal där, riktigt bra personal måste jag säga. Iaf där jag jobbade!

Snart e de semester iaf!

"för ditt är ditt, men vårt är vårt
och tiden den står still".


Kommentarer
Postat av: caroline moden

man får ha trötta dagar. Och det är helt lagligt att göra ingenting när man jobbat mycke. sätt dig ner å kolla på film me gott samvete. dammsuga kan väl olle göra :)

2011-04-06 @ 18:07:19
Postat av: caroline moden

man får ha trötta dagar. Och det är helt lagligt att göra ingenting när man jobbat mycke. sätt dig ner å kolla på film me gott samvete. dammsuga kan väl olle göra :)

2011-04-06 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0