Vilken helg!

Bästaste bästaste helgen på länge. Emma var helt ledig, å de var Olle åxå, minns inte ens när det hände sist!
I fredags hade jag sån grym huvudvärk, trodde huvuidet skulle ramla av. Men sen på kvällen lättade det lite, Adam, Edith och Carro var hit spelade spel och tittade på Brolle;)

Sen på lördagen var de staden en snabbis på dagen, sen på kvällen var de fin middag ute bara jag och olle. Åt gott och drack gott. Innan de blev biskopen där var några andra bekanta, en super trevlig och mysig kväll helt enkelt. 

Söndagen sov nästan borts, och på kvällen varde bingo lotto med grannarna;) Vann gjorde vi åxå!


idag har jag städat lite i förådet, och umgåts me mariella! Nu är de plugg som gäller, har tydligen tenta på onsdag.. och i morgon ska jag jobba 7-2130.... hur tänkte jag? 

Men nu e våren här å snart bär de av på semester!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0