Stor städning

Har jag ägnat min dag åt, jag har dammsugit, skurat, dammat,diskat och slängt blommor som själv dött. Sen hann jag åxå med att ha tvättstuga, så nu har jag fått skrytit lite över hur mycket jag hunnit på min lediga dag.. i morgon är de jobb igen som gäller! Inne på huset, inte vart ute i kommunen på över en månad det känns mycket tråkigt! Hoppas trenden vänder snart!

Jobbat hela helgen som vart åxå... jobb å åter jobb, men nästa helg är de annat som gäller iaf på fredagen!

Sitter å funderar över semestrar.. vart ska man åka i maj? eller ska man vänta till september?
Ska man ta direkt från östersund eller är de arlanda man ska satsa på? Sen ¨vågar man vänta på sista minuten..

Men bulgarien resan var grym.. fast då såg allt lite annorlunda ut.. fast då vill jag inte säga att det är sämre nu!
Ska leta rätt på nån party bild från resan:P Snart två år sen. fan va tiden går!


jag vill jag vill bli så brun igen....





"I want it All..."


Kommentarer
Postat av: caroline moden

Jag vill också bli brun. Vill känna solen ge mig ny energi. vi får snacka ihop oss nån kväll över en kopp te :)

2011-03-01 @ 08:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0