Corn flakes!

Har just nu ett visst intresse av dessa.. såg fyra nyanser av brun i förrgår. Där berättade dom att de går att stoppa in flingorna nånstans innan en viss aktivitet.. så nu undrar jag helt enkelt varför? (Förlåt farmor om du läser detta) men de är svårt å släppa tanken när man inte förstår varför?? Har pratat om saken med Olle, men han är inte så positiv till idén... inte heller Adam och Tommie var jätte förtjusta i tanken...

Men tack tommie & adam för middag å kaffe! Fast adam lurade i mej tabasko kaffe först... jäkla as!

Undrar om man blivit förstört redan, jag har verkligen inget emot och prata läkemedel och sjukdomar med mina kompisar, typ viken tablett är bäst när de gäller huvudvärk. Men när folk börjar fråga "Varför gör de ont i hjärtat när jag gör si" eller "är de normallt å se ut så här". Är glad att jag inte är doktor iaf! Eller de bästa är när folk frågar, "visst är de ingen fara"... ja heller hur för jag kan ställa diagnos.  Så nu har jag åter igen gnällt på mitt jobb, som jag förövrigt gillar:)
Haft riktigt bra dagar på jobbet denna vecka!

Jobbar femte helgen irad nu.. kvällar bara;)


Baby, when I think about you, I think about love
Darling, I don't live without you and your love

If I had those golden dreams of my yesterday
I would wrap you in the heaven, but they lay dying on the way

Feel like makin'...
Feel like makin' love, feel like makin' love
Feel like makin' love, feel like makin' love to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0