då var de helg igen

Å emma trodde hon skulle vara ledig, men nej då, blir sjätte helgen i rad hon jobbar, men dock bara en fredag kväll.. är väl dax och summera jobb månaden. 17 arbetspass.. de är iaf bättre än förra månaden! Bra det så de blir några fickpengar till resan som vi betalade igår! Fast inte blev det så dyrt, 3500 ca per perperson med resan till flyget, hotell i sverige en natt, parkera bilen en vecka å sen flyg till och från Rhodos all inclusivce å sen resan hem. Visst är det ett klipp vi har hittat? OM allt nu fungerar! dock har reseföretaget dragit 950 kr exstra, men tydligen brukar dom de i nån bokningsavgift.. får se om de kommer tillbaka snart annars så bråkar jag om det.

Men tror att det blir en super mysig resa, hoppas jag! Skönt att man inte behöver dela rum me nån annan än olle iaf, så kanske man får lite egen tid på den här resan:P  Fast frågan e väl om Carro orkar med David, vi kansek måste ändra rums fördelningen efter halva veckan?:P  sen har jag börjat titta på alla saker man "måste" se... vattenland är ett måste, sen rhodos stad! Å akropolis..
Sen om linus följer med, tre av mina favvo pojkar på samma ställe.. är väl bara jon som fattas då?

Men fan, jag e rätt nöjd med allt just nu. Ska vara ett jobb bara! Ett fast!



:P



Kommentarer
Postat av: tjatcarro!! :)

nu är det nog dags att plita ner några rader igen emma :) hihi, tycker åtminstone jag :)

2011-04-02 @ 14:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0