Femte helgen

i rag som jag ska jobba nu.. skall strax åka mot arbetet.. ska bli kul och få jobba lite! Får man se vad för spännande som händer ikväll!

Har vart jäkligt aktiv idag, vaknade vid sju och kunde inte somna om när olle åkte till jobbet. Så jag klev upp och diskade lite. Kollade att Marielle var vaken sen blev de film å god frukost med bella! Sen åter hem och diskade klart, dammsög och tvättar en maskin! Ska bli spännande och se om Olle märker nån skillnad alls;)

Ne poppa lite mer Whatus och göra sig klar för och leka syster. Tror fortfarande att det är en lek... snart måste nån komma och tala om för mig att jag inte är sköterska!

"Spottar aldrig ut..."

Kommentarer
Postat av: carro :)

gud va duktiga vi är :) å gid va mycke drinkar vi ska ha råd å unna oss :)

2011-03-18 @ 16:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0