Igen

två gånger samma dag. de var inte igår! Har väl lite lite och göra.

Kan säga att träningen var hemsk.. så jäkla otränad har ja fan inte kännt mig sen innan jag började träna, men de blir nog bara bättre och bättre. Tufft pass var det! Men nu jäklar tänker jag börja bli ordentlig innan semestern, vore skönt å kunna ha samma sommar klänningar som sist iaf.


Sen nu är de bara och börja titta på länder, jag vill ha sol.  Å de vill Carro med. Olle låter som han hellst skulle vilja upptäcka en ny urbefolkning på sin semester. Så de idialiska är väl att de e varmt, soligt att de inte är långt ute i skogen som dessa nya ouptäckta foljgrupp bor och tillverkar billiga smycken. Sen skall dom vara snygga karlar i bara kallingar så Carro blir nöjd. Och kvinnorna ska ha bra öl och gilla massage så är David tillfredställd? Vart finnes detta land, tips är önskvärt?

Jobb i morgon! Å sen konstert å lite party party!

En av mina favorit ballades, finns ju inte ens på spotify!
Smile- James Marsters.

In, I'm falling in
I didn't want to
Not so fast boy
Slow
Don't wanna hurt the girl


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så jäkla härligt du skriver emma. tur att du börjat skriva igen så man får sig ett skratt då å då. För övrigt så är jag nöjd om maten inte är dyrare än i sverige, drinkarna många, folket trevligt, solen äckligt varm å havet blått. (egentligen räcker det att det är varmt) vet att vi kommer få hur kul som helst ändå :)

2011-03-04 @ 08:32:35
Postat av: caroline moden

emma darling. du skriver så roligt å så bra! Himla tur att du börjat skriva igen. Så man får sig ett skratt då å då :)

låter som jag har höga krav, haha. Bara det är varmt så är jag nöjd. Tror vi kommer få hur kul som helst vart vi än hamnar:)



ha en bra dag. puss

2011-03-04 @ 09:05:23
Postat av: caroline moden

oj, trodde inte den första gått fram . haha :)

2011-03-04 @ 09:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0