Jobb & Jobb

Har jobbat fem pass på fyra dagar, är som de brukar vara för mej med andra ord. Men idag var första dagen på länge som jag hade riktigt kul på jobbet på nån månad. Såna här dagar jag vet varför jag valde detta yrke, ja utom för den höga lönen alltså!

Nu är de lördag kväll. å melodifestival final! Ska bli spännande och se. Jag kommer sitta här själv med vin och skrika. Tur Olle bara jobbar till 21 så får han komma hem och se på eländet.. ja både mej å programmet!

Har inte så mycket annat inplanerat, jobbar på fredag igen vad jag vet. Men denna månad ska jag jobba så mycket de bara går, så man har råd med semestern! För sen börjar sommarjobbet.. så blir de bara jobb å jobb i tre månader å sen är de höst igen:(... fast så får man ju inte tänka!

Må ju gratta min lilla bror som tog körkortet igår!

Vad har annars hänt i veckan, en dejt med david hanns iaf med! Å lite små shopping!

Igår fick jag veta att jag inte kan stava, Olle säger det. Så jag får vara tacksam om folk kan läsa de jag skriver på bloggen...


Åter till uppladdningen!

"Jag vet vem jag är när jag är hos dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0