Planer

börjar bli verklighet, har nog hittat resan nu iaf! Ska boka på fredag när Carro fått lön. Ja de får ju jag åxå;) Blir jätte billigt om dom inte försvinner:( Men så ska vi inte tänka nu!

Iaf sitter jag å läser om rhodos. När vi åker dit är de 25 i luften å 20 i vattnet.. helt okey med andra ord! Typ som svensk sommar. Sen har jag hittat ett grymt stort vatten land, måste nog göras ett besök dit. Å sen ska man ju kika på staden, se lite gamla hus. Å hellst leta reda på någe berg åxå.  Men mest skönt ska de bli att HA semester. Äta bra mat, dricka drinkar å mysa men David å Carro, och mest med Olle! Har ju även berättat för min trognaste reskamrat Linus när å vart vi åker sen får ju han göra som han vill med den informationen, ingen ska bli sur för att ja inta sagt att vi ska åka iaf;) 

Ska nog göra ett besök till solariet snart, dax å börja bli snygg! Sen skall passet till Olle fixas. Men sen är de bara å jobba på tills resan blir av! (Dock behövs de inte jobbas så mycket när de blir så här billigt).

Var på stan med marielle idag, eller ja vi fikade iaf. Blev inte så mycket annat gjort med vad gör de;) Hoppas bara att allt går bra nu! 

"Du vet väl att alla resor börjar med ett steg"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0