Ytterligare en helg

Har gått. Och de är första helgen som man verkligen känner att våren är här!

I fredags var jag, jenny och valborg på afterwork, och sen (ursäkta mej valborg) men det sämsta konsterten hititls jag vart på, till och med sämre än Ulf Lundell i sommras. För att visa  eldändet kommer här en bild på den store artisten, Oskar Lindros!

 



och på lördagen var de kalas på dagen, sen var de melodifestivalen med Carro, Olle och Jon. Pannkaka stod på menyn. Trevligt och få träffa underbara Jon igen, saknat han!
Sen på söndagen jobbade jag, med mitt underbara jobb ute på kommunen. De är där jag hör hemma, ja i alla fall enligt mig själv. Solen ligger på, bra sterio i bilen och man är ute på uppdrag!
Adam och jag fick middag av Olle efterjobbet, ibland kan man tro att han försöker skämma bort mej, men de var nog mest Adam han ville styla för! Eftersom pojkarna hade hemlig träff eller vad det nu var på kvällen igår rymmde jag till Carro, nån som ville leka med mig.  Lite vin och snusk prat, de e bra saker det! Blev ju inte sämre av att Sandra kom och lekte en stund!

Idag leker jag med min syster, ska spela TV spel sen.. Vi får väl vänta tills Olle kommer åxå.



Är kär i en ny låt, denne måste vinna melodifestivalen!!!

Oh, I cannot get enough
Want to explore the world with you (you), you (you)
You're the only reason that I'm here
Yea-eh-eh

Every day I think about you and I know why
In this world there are no words for me to explain my feelings for you


Kommentarer
Postat av: carro

vilken låt är det?

2011-03-07 @ 23:06:21
Postat av: carro

vad är det för söt mössa. En badmössa eller?

2011-03-07 @ 23:08:02
Postat av: valborg

Ja men det var ju värdelöst :-)

2011-03-13 @ 00:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0